کانون هواداران سمپدوریا در ایران - کلودیو رانیری در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و توضیحاتی درباره نقل و انتقالات و دیدار با ناپولی ارائه داد.

"من انتظار یک حریف قدرتمند را دارم. ناپولی با گتوزو وارد دوران جدیدی شده است؛ آنها یوونتوس و لاتزیو را شکست دادند. آنها به دنبال سه امتیاز هستند و ما آماده رویارویی هستیم. این بازی آسان نخواهد بود؛ چه برای ما و چه برای آنها. لا گومینا مهاجم سریعی است و در ضدحمله به خوبی عمل میکند؛ ما مدتها در فکر خریداری او بودیم. در امپولی به دلیل مصدومیت های فراوان قادر به نشان دادن مهارت خود نبود. یوشیدا کاپیتان تیم ملی ژاپن است؛ من قبلا ناگاتومو را در اینتر و اوکازاکی را در لستر آموزش داده ام؛ ژاپنی ها حرفه ای هستند. برای از دست دادن رجینی متاسفم. برای کاپراری آرزوی موفقیت میکنم؛ او یک پسر طلایی است. تیم همیشه بهترین ها را به من داده است. تورزبی یک هافبک همه کاره است که هر کاری از او میخواهم انجام میدهد. هواداران خارق العاده هستند؛ یکشنبه هفته گذشته مرا شگفت زده کردند."

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

جدول سری آ ایتالیا

بازی پیش رو

1 day, 5 hours, 34 mins, 19 secs

نویسندگان

ابزار وبمستر

اسکرول بار