کانون هواداران سمپدوریا در ایران - آلبین اکدال از اولین بازیکنانی بود که ابتلای او به کرونا توسط باشگاه تائید شد.

اکدال در مصاحبه با روزنامه سوئدی اکسپرسن نوشت :

"من چندین روز است که احساس خوبی دارم؛ به نظر میرسد که ویروس بدن من را ترک کرده است و من دیگر آن را احساس نمیکنم؛ کمی سردرد، درد مفاصل و مواردی از این قبیل وجود دارد. بدیهی است که مثبت بودن تست خوشایند نبود اما من فهمیدم که سریع پخش میشود و افراد زیادی آلوده شده اند. من یک جاده بزرگ از پنجره میبینم که متروکه است؛ افراد کمی خارج از خانه هستند و هر کسی بیرون باشد ماسک دارد. همه اینجا موضوع را جدی میگیرند و همه فهمیده اند که مسئولیت دارند. الان واقعا به فوتبال فکر نمیکنم؛ تنها چیزی که لازم است بازگشت به شرایط عادی است که مردم احساس بهتری داشته باشند و مجبور به از دست دادن شغل خود نباشند؛ وقتی اقتصاد آسیب میبیند و مردم میمیرند، فوتبال حتی در ذهن من نیست. ما باید در این شرایط به نوعی نظم برسیم تا بتوانیم به حالت عادی برگردیم و مردم بتوانند زندگی خود را دوباره زنده کنند."

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

جدول سری آ ایتالیا

بازی پیش رو

1 day, 5 hours, 34 mins, 19 secs

نویسندگان

ابزار وبمستر

اسکرول بار