کانون هواداران سمپدوریا در ایران - عمر کولی از طریق صفحه اینستاگرامی اش توضیحاتی درباره وضعیت سلامتی خود ارائه داد.

کولی در یک پست ویدئویی گفت :

"اعضای خانواده، دوستان و هواداران عزیز، از پیام های شما و نگرانی تان متشکرم. من در 12 مارس 2020 یک آزمایش خون و ریه انجام دادم و نتایج منفی بود. روز 13 مارس هم آزمایش دیگری انجام دادم که نتایج آن مشخص نیست. بنابراین میتوانم تایید کنم که من و خانواده ام از ویروس کرونا در امان هستیم. من از سمپدوریا به خاطر کمک و حمایتی که دریافت کردیم و همچنان دریافت میکنم متشکرم. برای بیماران دعا میکنم و آرزوی بهبودی سریع برای آنها را دارم؛ قلب من همچنین به سراغ همه پزشکان، پرستاران و متخصصان شجاع میرود که شبانه روز برای مبارزه با ویروس کار میکنند."

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

جدول سری آ ایتالیا

بازی پیش رو

1 day, 5 hours, 34 mins, 19 secs

نویسندگان

ابزار وبمستر

اسکرول بار